Müşteri memnuniyeti.

 

 

İade Sözleşmesi

İade ve garanti şartları
   
*Bawerlink.com.tr alışveriş merkezinde sergilenen her ürünün sorumluluğu, o ürünün sahibi olan firmaya aittir. Her firma sattığı kendi ürünü ile ilgili teslimat,
iade ve garanti şartlarını tüketici kanununa aykırı olmamak üzere kendisi belirler.

*Açıklamalar*
 

1. Garanti şatları;
*Bawerlink.Com.tr alış merkezinin içinde hangi markanın ürününü aldıysanız o firmanın garanti şartlarını okuyunuz.

2. İade işlemleri
*Bawerlink.com.tr alışveriş merkezinin içerisinde hangi firmadan ürün satın aldı iseniz temel olarak mal iadenizi o firmaya yapacak
ve o firmanın iade şartlarına göre iade işleminizi tamamlayacaksınız.  

3. Ürün sahibi firmanın iade şartlarını okuyunuz.

4. Ürün sahibi firma tarafından ürün ile birlikte tarafınıza teslim edilmiş olan SEVK IRSALIYESI'nin elinizde olduğuna emin olunuz.
 

5. Belgeleriniz ile birlikte ürün sahibi firmaya müracat ediniz.
*Değişimi yapılacak ürünlerde nakliye bedeli müşteri tarafından ödenmektedir. Paketi aldığımız zaman, iade ettiğiniz ürün tarafımızca kontrol edilecek ve uygun görüldüğü takdirde, iade bedeli size en kısa süre içinde ödenecektir.

*Bir ürünü 3 adımda kolayca nasıl değiştiririm?

1. Bawerlink.com.tr'e bir e-mail göndererek, iade ve değişim talebinizi bize iletin. Lütfen e-mailinizde sipariş numaranız ile birlikte değişimini
istediğiniz ürünlerin adını,ürün kodunu ve rengini iletmeyi unutmayınız. Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz iade & değişim talebiniz üzerine size, müşteri
temsilcisi numarası ile birlikte “ürün veya ürünlerinizi bize gönderirken size yardımcı olacak” bir değişim formunu e-mail yoluyla gönderecektir.

2. Değiştirme Formu'nuz size ulaştıktan sonra bir yazıcıdan çıktısını alıp, paketinizin üzerine yapıştırın. Paketinizin içine, ürünlerin fatura ve irsaliyelerini
ekleyin! Lütfen ürünlerinizi size yollanan orijinal kutuları/ambalajları içerisinde geri gönderin.

3. Paketinizi en yakın kargo şubesine götürün. Bize ürünlerinizi herhangi bir kargo firması ile gönderebilirsiniz.

*Paketlerinizi sigorta yaptırarak yollamanızı öneririz. Paketlerinizin sorumluluğu, bize ulaşana       kadar size aittir.

*Onarım veya değişime girecek ürününüzün tarafımıza eksiksiz biçimde ulaştırılmasının ardından, müşteri temsilcilerimiz istediğiniz ürünün stoklarda bulunup bulunmadığını kontrol
edecek, ürün stoklarımızda mevcut ise hızla, alıcı ödemeli olarak adresinize gönderilecektir. İstediğiniz ürünün stoklarda bulunamaması halinde, on (10) gün içerisinde
 ürün bedeli hesabınıza iade edilecektir.

*Firma adına fatura edilen ürünlerin iadeleri
*İade etmek istediğiniz ürünün faturası bir firma adına düzenlenmiş ise, ürünün, iade sırasında *şirketin düzenlemiş olduğu fatura ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

*Bütün ürünler garantilidir. Satışa sunduğumuz ürünler tedarikçilere      firmalara ait garanti kapsamındadır.

İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et